Opzeggingsformulier lidmaatschap

Met het invullen en versturen van dit formulier wordt het lidmaatschap opgezegd.

Er geldt een opzegtermijn van 3 maanden, welke ingaat aan het eind van de lopende maand waarin de opzegging wordt gemeld en door de ledenadministratie is ontvangen (het ingevulde formulier). Dit betekent dat de lopende maand en de 3 daaropvolgende maanden moeten worden doorbetaald. Deze regeling is na te lezen in de statuten, het huishoudelijk reglement – ter inzage bij het secretariaat – en in het welkomstboekje dat ontvangen is bij inschrijving.

Na het invullen en versturen ontvangt u een kopie van het ingevulde formulier via de mail. Als u dit niet heeft ontvangen moet het formulier nogmaals verstuurd worden. LET OP: dit is nog niet de definitieve einddatum van het lidmaatschap. De einddatum wordt bepaald zoals hierboven beschreven staat. Zodra de ledenadministratie de opzegging heeft verwerkt ontvangt u vanuit het ledensysteem per email een bevestiging van de opzegging. De daarin vermelde datum is de definitieve einddatum van het lidmaatschap.

Alle velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

OPZEGGING LIDMAATSCHAP VAN

Spring naar toolbar